Как Да Се Справите Със Служителите „Роботи“?

27 февруари 2018   •   няма коментари   
Как Да Се Справите Със Служителите „Роботи“?

Много мениджъри се оплакват от служителите си, като казват, че са като роботи. Задействат се само когато им наредиш.

Под служител „робот“ се има предвид служителят, който бяга от отговорност и работи само когато получи нареждания и задачи за изпълнение. При този вид служители липсва инициатива.

Има няколко причини, които благоприятстват създаването на служители „роботи“. На тази тема бизнес консултантът Марк Де Турк изнесе семинар през януари, като обясни не само причините, но и как да се справят мениджърите с „роботите“.

В това видео Марк разкрива една от причините – страха. Грешката, която много мениджъри правят е да карат „роботите“ да се страхуват повече. Наказанието не е решение при този вид служители. Разрешението е точно обратното – да покажеш на робота, че не трябва да се страхува от грешки. Марк съветва мениджърите да не предлагат решение на проблемите на служителите „роботи“, а да поискат решението от тях.

Етикети:, , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.