Тренинг, коучинг и консултиране

Студени обаждания и намиране на нови клиенти

 

 

 

 

Вие:

Тогава това е решението за вас!

Тренинг и коучинг сесии, за да ви помогнем да бъдете успешни в обажданията по телефона и да не спирате да се свързвате с нови потенциални клиенти.

Резултат

Човек, който разбира по-добре как да се обажда по телефона, има повече сигурност в себе си и уменията си и по този начин постига по-добри резултати.

Програма

Тренингът може да бъде проведен под форма на отворено или корпоративно обучение. Темите включват:

 Коучингът включва техники как истински да слушате човека от отсрещната страна на телефона, както и практически упражнения, за да може обучаващият се да постига по-високи резултати.

 

Продължителност

Обучението е с продължителност 1 ден, от 10 до 18 часа.
Продължителността на коучинг сесиите е между 1/2 и 2 дни.

 

Място

Отворените обучения се провеждат на място, избрано от нас.

Корпоративните обучения и коучинг сесиите се провеждат на място, избрано от клиента.

Консултантските сесии се провеждат в нашия офис.

 

 

Отзиви

“Семинарът беше полезен за мен, защото научих много важна информация за моята работа. Когато черпиш от опита на други хора, успешните хора- това е безценно. Благодаря ви, че споделихте това преживяване! Това беше един от най-интересните семинари на които съм присъствала.” – Търговски мениджър, фирма за продажба на имоти, България

“Семинарът беше много интересен и полезен за подобрение на уменията ми, за да мога да допринеса повече за фирмата, в която току-що започнах да работя. Научих как да водя разговор по телефона, за да постигам по-високи резултати и да се забавлявам, докато го правя.” – Мениджър продажби, фирма за търговия с акции, България

“Научих, че позитивната комуникация, както и да вярвам в себе си, са наистина важни фактори. Ще постигам резултати докато се забавлявам! Благодаря ви!” – Технически асистент, софтуерна фирма, България

 

Оставете запитване

Your naam(required)

Your Email(required)

Your message