5 Успешни Практики в Хотелиерството и Ресторантьорството

7 февруари 2019   •   няма коментари   
5 Успешни Практики в Хотелиерството и Ресторантьорството

5 Основни Успешни Практики За Бизнеса в Хотелиерството и Ресторантьорството

бяха споменати от лектора Марк Де Турк на срещата на BNI Innovative Ideas

Приложението им ще помогне на служителите и на притежателите на този вид бизнес, затова няма да се бавим, а направои Ви даваме успешните практики тук:

     1. Променете мнението на служителите за работата им

Като мениджър на екип, който обслужва хората в рестрорант или хотел, напомняйте на екипа си, че работата им е от значение. Особено в България хората, работещи в този бизнес нямат самочувствието, че са важни за него. Обслужването на хора е една от най-важните и всъщото време най-трудните професии.

      2. Последователност

В тази работа може да се използва креативност, която разбира се винаги е важна, но по-важното е да има стабилност. Стабилност значи да си последователен и всеки ден да вършиш по един и същи начин работата си. Така се поддържа стандарта.

      3. Създайте стандарти

Направете видео, което да даде ясна представа на всеки от служителите Ви, какво точно имате предвид под добро обслужване. Това ще Ви спести много дискусии, а от друга страна пък ще отвърди качественото обслужване, такова каквото е според Вас. А именно обслужването прави разликата между фирмите в хотелиерството и ресторантьорството.

Как да създадете стандарти и мониторинг система?

    4. Интересувайте се вместо да бъдете интересни

Няма нищo лошо в това да бъдеш интересен за околните, но в този бизнес по-важното е да бъдеш заинтересован. Например когато влиза клиент в ресторанта, да го погледнеш, да му се усмихнеш, да му донесеш вода, за да си изпие хапчето, преди да е посикал таква. Все начини с които да покажеш, че си заинтересуван, че вниманието ти е насочено към него.

     5. Използвайте правилните емоции

В този бизнес познанието за емоциите е много важно. Служителите Ви трябва да могат да дават потвърждение в същата емоция на клиентите. Това ще им спести много конфликтни ситуации и ще спечели доверието и спокойствието на клиента.

Последвайте ни във Facebook

 

Етикети:, , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.