Сте изморени, защото непрекъснато трябва да повтаряте на служителите си какви са вашите стандарти за работа?
Сте заобиколени от хора, които ви се струва, че са „идиоти“?
Имате чувството, че трябва да понижите стандартите си, защото другите не могат да ги стигнат?
Тогава това е решението за вас!
Тренинг и консултантска сесия, с които да ви помогнем да определите работещи стандарти за работа, които могат да бъдат следвани без вашата намеса.
Резултат
Тренинга и коучинг сесията гарантират поредица от стандарти за работа, които могат да бъдат следвани без вашата намеса.
Програма
Тренингът се провежда под форма на отворено или корпоративно обучение. Темите включват:
Коя е най-голямата „болест“ в мениджмънта
Коя е основната причина, поради която хората не следват стандарти
Как да въведете стандарти на работа
Как да използвате въведените стандарти, за да обучавате служителите си
Как да следите за изпълнението им
Консултирането включва:
Изработка на сценарий
Заснемане на ролево-изиграни ситуации
Обучение на човека, който ще следи за изпълнението
Проследяване и сертифициране
Продължителност
Продължителността на тренинга е 1 ден, от 10 до 18 часа. Продължителността на консултантската сесия варира между 1 до 3 дни.
Място
Отвореното обучение се провежда на място, определено от нас.
Корпоративното обучение се провежда на място, определено от клиента.
Консултантските сесии се провеждат в нашия офис.
Отзиви
“Екипът беше чудесен! Работят много добре заедно, в страхотен синхрон. Начина на представяне на информацията беше чудесен, информиращ, и не ни позволи да заспим през цялото време, въпреки тежката нощ, която имахме предната вечер. Много съм щастлив, че присъствах на тренинга!” – Супервайзур, фирма за производство и дистрибуция на алкохол, България
“Инфрмацията беше много добре представена. прости и много силни съобщения, които, приложени, ще бъдат много полезни.” – Мениджър планиране и контрол, фирма за бързооборотни стоки, България
“семинарът беше проведен по уникален начин! Дори за момент не се разсеях и научих много нови факти, които ще ми помогнат да се подобря като мениджър и да бъда по-успешен като такъв.” – Мениджър обект, верига магазини за продажба на дребно, България