Вторият модул* от програмата е само за участници, успешно завършили първия, и включва:
VIP работилница – внедряване на „Модел на административно ноу-хау“
Ноу-хау буквално преведено от английски означава „знам как“.
В тази работилница в три последователни дни работим здраво, влизаме директно във Вашия бизнес, и създаваме:
• Организация на фирмата Ви и дейностите в нея, така че да следват точно определен ред, за да се получи „поток“ от движение и енергия.
• Всяка функция и отдел на организацията, които са нужни, за да се постигне максимален резултат с минимално усилие.
• Крайния резултат от всяка дейност, която предварително сме подредили, използвайки (Кой – Как – Какво).
• Ще определим статистиките, които обезателно трябва да следите, за да знаете накъде вървят нещата.
• Стратегическо планиране спрямо резултатите.
• Идеалната сцена, към която се стремите и ще определим как да стигнете от реалната до идеалната сцена чрез формули, с които ще планирате задачите за изпълнение – както Вашите, така и тези на екипа Ви.
Дати на провеждане: 26-ти, 27-ми и 28-ми ноември 2021г.
Работилницата се провежда в малка група до 10 души. Всеки ден продължителността е от 10 до 18 часа, като можете да се включите единствено присъствено.
Цената на модула е 2495лв без ДДС, като освен работилницата включва и
Ръководство „Модел за Административно Ноу-Хау“
Ръководство, което включва 6 програми, обясняващи, стъпка по стъпка, как да създадете и развиете финансово стабилен и разрастващ се успешен бизнес.
Членство в WISE
Организацията, която официално ще Ви даде право да имплементирате „Модел на административно ноу-хау“ във Ващата фирма (технологията е със запазени авторски права)
3 часа проследяваща индивидуална сесия
Месец след работилницата се виждаме отново с участниците от всяка фирма, индивидуално, и се уверяваме, че всички инструменти се използват правилно, като при нужда съдействаме за отстраняване на всички пречки пред заработването на внедрената система за управление.
13 списъка „Разрастване на бизнеса“
Чек листи, които Ви превеждат, стъпка по стъпка, през нужните действия за справяне с най-честите проблеми, които един ръководител може да срещне в бизнеса си.
Онлайн планер за просперитет
Включва 100 страници инструменти за мениджмънт, референции и списъци за постигане на просперитет.
12 книжки на бизнес тематика
*Поради изцяло практичния вид на работилницата, за да гарантираме истински, реални резултати, участие се допуска единствено при двама души от една фирма.
**Запазваме правото си да откажем участие по наша преценка.
*Уважаеми дами и господа моля имайте предвид, че при подаване на регистрационната форма за участие в семинарите, организирани от ИДЕАс България, ние разчитаме на Вашата коректност. Отказ от участие се приема до 10 дни преди обучението, в противен случай се заплаща 30% от таксата за обучение като логистични разходи.
**Уведомяваме Ви, че при подаване на регистрационната форма системата автоматично Ви регистрира за получаване на нашия бюлетин.
*** Повече информация за това как съхраняваме и обработваме Вашите лични данни можете да видите тук: http://freeboss.bg/gdpr/
Нашият канал в YouTube
За да видите нашите събития, кликнете върху картинката.
Какво мислят клиентите ни
Кликнете върху картинката, за да видите какво казват клиентите ни за нас.
Аз също ти благодаря за прекрасното обучение и персонално към теб за допълнителното отделено време към нас.
Накарахте ме да се вглеждам по различен начин в хората около мен, независимо дали те са наши клиенти или мои близки хора. Никога не се бях замисляла в крайна сметка колко много можеш да бъдеш полезен, когато разпознаеш емоцията в човека си срещу теб и да го накараш да мине в по-високо ниво. Пробвах то. Това е нещо невероятно. Благодаря ти!
В очакване но нови срещи!
Поздрави,
Аделина Йорданова
КРАСКО
Мога да споделя, че прилагането на наученото на Вашите семинари даде положителни резултати.
Фактите са следните:
Въведохме лични статистики за всеки от служителите във фирмата. За търговците - това са продажбите в лева, за производството - произведената продукция в лева, за фронт-офиса, приетите поръчки в лева, за бек-офиса, обработените документи в броя и пр.
Накратко, всеки служител има числова характеристика, която отразява неговия седмичен резултат.
Седмичната оперативка провеждаме в петък преди началото на работния ден, понеже търговците пътуват и се връщат по различно време следобед.
На оперативката разглеждаме резултатите на всеки в графичен вид с нанесена линия на тренда за последните 7-8 седмици.
Позитивният тренд получава месечна премия от 25%. Негативният или липсата на тренд нямат санкция.
Резултати:
1. Времето за провеждане на оперативки намаля от 60-90 минути на 10 минути. Прегледа на резултатите на видеостената отнема 1-2 минути.Другото време е за да обсъдим общите мерки за промяна на негативен тренд при някой от колегите. Разбира се, никой не е равнодушен към такъв тип внимание и се стреми да го избегне.
2. Напълно спря негативното облъчване с мнения от асоциалния контингент, който всеки си отглежда. "Пиновете" станаха по-активни и по-често постигат позитивен тренд.
3. Продажбите се увеличиха, произведената продукция нарастна при това, което е най-любопитното - с по-малък брой хора. Моето обяснение на последното е, че това е поради честото отсъствие на асоциалните елементи, които не са способни да работят с постоянно натоварване и високи резултати. Радостното е, че тези хора са "осветени" и техните негативни мнения слабо влияят. Като цяло останалите ги изолираха. Получи се цял социален експеримент!
Мога да пиша още много, но ценейки Вашето време, ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ за онова, което научих от Вас, ще се радвам да се срещаме и в бъдеще.
Поздравете Марк,
С моето най-голямо уважение,
ББ, управител на прозиводствена фирма"
Здравейте!
Казвам се Андрей Каменов и съм собственик на Орбисофт, компания изработваща софтуерни системи и сайтове. Харесвам си работата и я върша с желание всеки ден в продължение на 7 години. Въпреки растящия тренд на бизнеса ми дълго време се борих с организациони проблеми с комуникацията с клиентите и продажбата. Имах ясни цели за това къде искам да бъда и какво да постигна, но пътят към постигането им ми бе неясен, объркан с времето все по труден. С няколко думи: „Много работа за малки и незадоволителни резултати.“
След преминаването на семинара “Free Boss” разбрах, че съм изгубил много време в лутане и търсене на сложни системи за организиране на бизнеса, времето, екипа, продуктите и енергията. Тази цялата верига я намерих в курсовете на ‘Ideas’. Работата с Марк и екипа му ми помогна да удвоя продажбите си, да подредя процесите си и да доставям продуктите си навреме. Искрено Препоръчвам работата с Марк и Ideas ако някой има съмнение, може да ми пише на an.kamenov@gmail.com. Ще се радвам да поговоря с него за това.