Наемате нови служители, разпределяте им задължения и след това харчите спестеното време. Замислете се – колко пъти на ден спирате работа, за да разрешите някой „пожар“ между хората си? Колко често завършвате работния ден с мисълта: „Този човек заблуди ли ме?“, или „Защо този прави толкова много грешки?“, или „Колко време трябва да отделям, за да запазя мира между тези хора?“
Всички нови служители (както и някои стари) могат да създадат проблеми, но не всички от тях осигуряват явна полза за Вашата компания.
А колко пъти наехте нов служител, който изглежда супер подходящ по време на процеса по наемане, само за да разберете няколко седмици (ако имате късмет) или месеци по-късно истинската му личност и сте си казвали „О, Боже, само ако знаех по-рано!”.
Не е тайна, че начинът, по който виждате човек отвън, рядко е същият като този, който откривате отвътре.
Но служителите ви вече няма да са загадка за вас, когато видите резултатите им от личностния тест EXEC-U-TEST.
Въпреки че личността на човек може да изглежда донякъде „сложна тема“, тя определено може да бъде разбрана. И е страхотна идея да я разберете по-задълбочено, защото тогава работата със служителите обикновено става много по-лесна.
Можете да използвате този тест по два начина:
– За наемане
Знаете, че всяка позиция се нуждае от малко по-различен набор от личностни характеристики, които ще доведат до стабилни резултати с лекота, ако се използват по най-добрия възможен начин. Например, тестът разкрива дали вашият търговец ще позволи неразумни отстъпки или ще продаде на най-високата цена. Ще знаете със сигурност дали вашият финансов мениджър играе зад гърба Ви и дали можете да разчитате на стабилността на директор производство.
– За оценка на настоящите служители
От само себе си се разбира, че работата по подобряването на екипа ще върне стойност за фирмата Ви. Екипът обаче се състои от индивиди, така че е ясно, че ако подобрите индивида, целият екип ще се подобри. Освен това, ако не познавате потенциала на вашия екип – тоест всеки индивид в него – и по-скоро гадаете какво би било добре за екипа, съдейки по само няколко от служителите, тогава опитът Ви да подобрите екипа може бъде силно неефективен.
Когато инвестирате пари и време в нещо, подготовката винаги е добра идея. С помощта на тест, който ви казва от какво наистина се нуждае всеки човек, ефектите са хиляди пъти по-добри. Няма да е нужно на по-късен етап да се занимавате с факта, че половината от екипа са недоволни от съдържанието на обучението. Вместо това ще се окажете с много по-мотивиран екип.
Нашата цел е да служим на бизнес общността с практическа и полезна информация за хората, работещи в тяхната компания, да оценим производителността, личността, мотивацията и знанията на човека, за да работите с продуктивни хора с добро намерение и по този начин да увеличим стойността и цялостното разширяване на тези фирми.
Колко ще Ви струва да разберете кой е истинският човек, който седи пред Вас, зад социалната маска?
-> Цената за от 1 до 10бр тест е 190лв без ДДС.
-> Цената за от 11 до 20бр теста е 150лв без ДДС.
-> Цената за над 21бр теста е 110лв без ДДС.
Този тест добавя още едно измерение към точността и полезността, с която можете да оцените настоящите и бъдещите си служители.
Свържи се с нас сега!
Нашият канал в YouTube
За да видите нашите събития, кликнете върху картинката.
Какво мислят клиентите ни
Кликнете върху картинката, за да видите какво казват клиентите ни за нас.
Казвам се Андрей Каменов и съм собственик на Орбисофт, компания изработваща софтуерни системи и сайтове. Харесвам си работата и я върша с желание всеки ден в продължение на 7 години. Въпреки растящия тренд на бизнеса ми дълго време се борих с организациони проблеми с комуникацията с клиентите и продажбата. Имах ясни цели за това къде искам да бъда и какво да постигна, но пътят към постигането им ми бе неясен, объркан с времето все по труден. С няколко думи: „Много работа за малки и незадоволителни резултати.“
След преминаването на семинара “Free Boss” разбрах, че съм изгубил много време в лутане и търсене на сложни системи за организиране на бизнеса, времето, екипа, продуктите и енергията. Тази цялата верига я намерих в курсовете на ‘Ideas’. Работата с Марк и екипа му ми помогна да удвоя продажбите си, да подредя процесите си и да доставям продуктите си навреме. Искрено Препоръчвам работата с Марк и Ideas ако някой има съмнение, може да ми пише на an.kamenov@gmail.com. Ще се радвам да поговоря с него за това.
31.01.2019г.
Андрей Каменов
Здравей Дарина,
Аз също ти благодаря за прекрасното обучение и персонално към теб за допълнителното отделено време към нас.
Накарахте ме да се вглеждам по различен начин в хората около мен, независимо дали те са наши клиенти или мои близки хора. Никога не се бях замисляла в крайна сметка колко много можеш да бъдеш полезен, когато разпознаеш емоцията в човека си срещу теб и да го накараш да мине в по-високо ниво. Пробвах то. Това е нещо невероятно. Благодаря ти!
В очакване но нови срещи!
Поздрави,
Аделина Йорданова
КРАСКО
Мога да споделя, че прилагането на наученото на Вашите семинари даде положителни резултати.
Фактите са следните:
Въведохме лични статистики за всеки от служителите във фирмата. За търговците - това са продажбите в лева, за производството - произведената продукция в лева, за фронт-офиса, приетите поръчки в лева, за бек-офиса, обработените документи в броя и пр.
Накратко, всеки служител има числова характеристика, която отразява неговия седмичен резултат.
Седмичната оперативка провеждаме в петък преди началото на работния ден, понеже търговците пътуват и се връщат по различно време следобед.
На оперативката разглеждаме резултатите на всеки в графичен вид с нанесена линия на тренда за последните 7-8 седмици.
Позитивният тренд получава месечна премия от 25%. Негативният или липсата на тренд нямат санкция.
Резултати:
1. Времето за провеждане на оперативки намаля от 60-90 минути на 10 минути. Прегледа на резултатите на видеостената отнема 1-2 минути.Другото време е за да обсъдим общите мерки за промяна на негативен тренд при някой от колегите. Разбира се, никой не е равнодушен към такъв тип внимание и се стреми да го избегне.
2. Напълно спря негативното облъчване с мнения от асоциалния контингент, който всеки си отглежда. "Пиновете" станаха по-активни и по-често постигат позитивен тренд.
3. Продажбите се увеличиха, произведената продукция нарастна при това, което е най-любопитното - с по-малък брой хора. Моето обяснение на последното е, че това е поради честото отсъствие на асоциалните елементи, които не са способни да работят с постоянно натоварване и високи резултати. Радостното е, че тези хора са "осветени" и техните негативни мнения слабо влияят. Като цяло останалите ги изолираха. Получи се цял социален експеримент!
Мога да пиша още много, но ценейки Вашето време, ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ за онова, което научих от Вас, ще се радвам да се срещаме и в бъдеще.