Въпроси, на които ще си отговорите:
-
Какво спира растежа на бранда ви и как да премахнете бариерите?
-
Защото емоциите са това, което кара хората да действат?
-
Защо е важно да не се водите по конкуренцията?
-
Защо е необходимо да намерите мястото си в „синия океан“?
-
Как да създавате и измервате креативни концепции?
Кога: 01.11.2019
Къде: гр. Пловдив, ул. „Лев Толстой“ 6, Хотел Империал, зала „Пловдив“
Обучители : Марк де Турк и Елица Михайлова
Марк Де Турк* е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 800 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно.
Елица е маркетолог с 15 години опит, има MBA по маркетинг към City University of Seattle. Тя дава криле на любовта си към добрия криейтив, маркетинга и дигиталния свят, създавайки Social Freaks през 2011, а през 2015 позиционира агенцията като единствената full service криейтив агенция в Пловдив и извън София. С екипа си от дизайнери, акаунти, дигитални експерти, копирайтъри и арт директори, агенцията е разработила десетки креативни кампании за B2C & B2B български и международни клиенти – търговски центрове Mall Galleria Burgas & Stara Zagora и Delta Planet Varna; автомобилните брандове BMW, Great Wall & Haval; топ туристически агенции и хотелски вериги; редица B2B и производствени компании от Пловдив и страната; инвестиционни компании и холдинги с различни направления и много други.
ПРОГРАМА:
9:00 – 9:20 РЕГИСТРАЦИЯ
9:20 – 9:30 ОТКРИВАНЕ (Елица Михайлова)
9:30 – 11:00 КАК ДА СЕ ПОЗИЦИОНИРАТЕ КОРЕКТНО НА ПАЗАРА? (Марк де Турк)
11:00 – 11:20 КАФЕ ПАУЗА
11:20 – 12:00 КАК ДА РАЗБЕРЕТЕ И МОТИВИРАТЕ ОКОЛНИТЕ ПОСРЕДСТВОМ ПРАВИЛНИТЕ ЕМОЦИИ?
(Марк де Турк)
12:00 – 12:50 УЪРКШОП СЪЗДАВАНЕ И ИЗМЕРВАНЕ НА КРЕАТИВНИ КОНЦЕПЦИИ (Елица Михайлова)
12:50 – 14:00 ОБЕДНА ПОЧИВКА
14:00 – 15:40 СТРАТЕГИЯТА “СИН ОКЕАН” ИЛИ КАК ДА ОТКРИЕТЕ НОВИ ИДЕИ НА ПАЗАРА? (Марк де Турк)
15:40 – 16:00 КАФЕ ПАУЗА
16:00 – 17:00 ПРОДУКТЪТ И УСЛУГАТА ВИ ОТГОВАРЯТ ЛИ НА БЪДЕЩИТЕ ТЕНДЕНЦИИ? (Марк де Турк)
Цена за ранно за писване до 20.10 за един присъстващ
Цена за регулярен билет до 31.10 за един присъстващ
Какво включва тази цена:
– Регистрация и присъствие през целия ден на обучението с възможност за посещение на всички лекционни панели.
– Папка с презентационни материали.
– Две кафе паузи с предложения за напитки и нещо за хапване.
– Достъп до Facebook затворена група където можете да общувате с всеки от обучението, да споделяте опит и ресурси, както и да получавате информация и префернциални условия за следващи издания на Маркетинг под тепетата Academy.
– Симулантен превод от английски на български език за лекциите на Марк Де Турк и от английски на български език за лекциите на Елица Михайлова.
ИМАТЕ ДРУГ ВЪПРОС?