Често се случва потенциалния клиент да казва много бързо НЕ (под различна форма като нямам време, нямам ресусрси), но не винаги този отговор е истинския, понякога е просто реакция предизвикана от страх. След като чуе НЕ, търговецът прави една от най-големите си грешки, която води до провал в затварянето на сделките. САМО откриването и преодоляването на тази грешка увеличава продажбите с 80%.
И докато се опитва да се справи с това НЕ, потенциалният клиент вече замисля второто си възражение и така търговецът губи все повече контрола върху комуникацията и възможността да създаде клиент и продажба.
За това създадохме това видео обучение, което да ти помогне да разбереш:
Как да разбереш дали възражението не е било просто страх , зад който се крие желание за покупка?
Как да разбереш кое е истинското възражение?
Как да общуваш с клиента, така че да получиш доверието му?
Как да затваряш сделката без да бъдеш нахален?
Как да направиш така, че клиентът да остане с чувството, че печели от сделката, която ще сключи с теб?
Какво ще получиш – достъп до видео обучение за 2 седмици с най-практичните решения, което можеш да гледаш където и когато пожелаеш.
Продължителност на видео обучението: 1 час и 8 минути.
Цена: 75лв с включено ДДС.
Лектор: Марк Де Турк с превод Невена Топалова
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 1000 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно.
За повече информация: 0879 532 630
Мнения на посетили обученията ни
⭐⭐⭐⭐⭐
„Препоръчвам! Научих много, не само в търговската част, а за човешката психология в цялост “ – Диан Коев
„Успях да осмисля много неща не само в продажбите, но и като цяло в живота ми, в комуникацията ми“ – Борис Димитров
Продажбите се увеличиха, произведената продукция нарастна при това, което е най-любопитното – с по-малък брой хора. ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ за онова, което научих от Вас, ще се радвам да се срещаме и в бъдеще. – управител на производствена фирма
Научих много добри техники как да разбирам клиентите и да променям техните емоции. Научих как да бъда убеден и как да слушам.” – Специалист контрол на приходи, ИТ фирма, България
ВЗЕМИ ДОСТЪП И РАЗБЕРИ КАКВО Е НУЖНО, ЗА ДА УВЕЛИЧИШ ПРОДАЖБИТЕ СИ