Знаете ли как да разпознавате и контролирате емоциите?
Емоционалната интелигентност е способността да идентифицирате и управлявате собствените си емоции, както и емоциите на хората около вас.
Научете как емоциите оформят вашите мисли и действия, така че да имате по-добър контрол върху поведението си.
Колкото по-наясно сте с емоциите, толкова по-добре ще разбирате себе си и другите, ще подобрите комуникативните си умения и ще изградите по-силни и пълноценни взаимоотношения.
Знаете ли, че различните емоции водят до различни действия?
Емоциите имат две цели: Мисълта, чрез емоции, се опитва да спре действие, собствено или чуждо. Мисълта чрез емоции се опитва да започне действие, свое или чуждо. Гневът например е опит да се спре действието на някой друг.
Ако сте мениджър и някой, от екипа ви, се ядосва – той ще се опита да спре работата ви или работата на другите. Не искате ли да знаете как да се държите с този служител?
Ако сте търговец и клиентът ви е ядосан, той се опитва да ви спре с гнева си. Не искате ли да знаете как да се справите с ядосани клиенти?
Страхът е опит да се започне собствено действие – да се избяга.
🟠 Как да се справите с емоциите на колегите си?
🟠 Афектират ли Ви емоциите на екипа?
🟠 Защо общуването с някои хора е като „песен“, а с други е сякаш сте на бойното поле?
🟠 Знаете ли на кого можете да се доверите и на кого не?
🟠 Как да се справите с емоциите на клиенти и проспекти?
🟠 Можете ли да контролирате емоциите си и тези на другите?
🟠 Искате ли лесно да разбирате хората и те Вас?
🟠 Може би понякога се ядосвате, но не знаете защо?
Знанието за емоционалната интелигентност е важно качество за бизнес лидери, мениджъри, HR и търговци.
Ако сте мениджър, тези знания ще повишат самосъзнанието ви и ще ви отворят очите за вашия екип, а понякога дори могат да спасят бизнеса ви. В това видео обучение ще видите как да раздвижите хората с емоции. Защото мотивацията и емоциите са свързани.
Ще научите как да контролирате емоциите си, за да избегнете негативни дългосрочни ефекти и да не взимате импулсивни и небрежни решения
Ако сте търговец, знанието за емоциите ще ви спести време, нерви и дори може да накара клиента Ви да купи от Вас. И най-важното нещо за търговците -чрез емоциите ще разбрете как да не бъдете негативно повлиян от емоцията на клиента, когато говорите с него по тлефона или в среща.
Животът е пълен с емоции и Вие или ги контролирате или те конролират Вас и Вие се превръщате в емоционална марионетка.
Как да погледнете през маската на хората и как да се предпазите от техните емоции?
Как да контролираме емоцията, така че човекът да бъде издигнат до положителната емоция, където неговите/нейните, компетентност, самочувствие, честност и комуникация се увеличават.
За мен обучението беше много интересно, до голяма степен „ми отвори очите“ за причините, поради които хората се държат по определен начин.
M.K.HR Директор
Това е изключително вълнуващо! Научих полезни неща не само в моя бизнес, но и в личния си живот. Силно препоръчвам това обучение..
Иван Минков
Много съм доволен, всяко обучение на Марк е много полезно. IDEAs FreeBoss са професионалисти.
Ивелина Димитрова, Търговски мениджър
Уникален сам по себе си,много полезен, когато работите с хора. Използвам това в работата си и за себе си.
Ивелин Марков, Мениджър
Познаването на скалата на емоционалните тонове е много впечатляващо. И е толкова вярно, че ако колегите ви не са в емоциите, това ви засяга, особено когато сте мениджър. Познаването на емоционалната скала е превантивен механизъм. Благодаря ти!
Александър, собственик на бизнес
Много се радвам, че попаднах на обучението на Марк, научих много полезни неща, които прилагам навсякъде. Вашият успех е гарантиран с Marc De Turck.
Има много инструменти за обучение относно емоциите, но този е уникален, защото е математически прецизен. Емоции, обяснени с примери от реалния живот. Емоции, представени по ясна и лесна за запомняне тонална скала с точни числа, техния ефект върху човека, работата му, комуникация, правилна оценка и честност.
Хората с висока емоционална интелигентност по -лесно създават и поддържат междуличностни отношения и се вписват по-добре в групови дейности. Те разбират по-добре себе си, което има положителен ефект върху управлението на стреса, и е по-малко вероятно да страдат от депресия.
Можете да гледате видео с емоционална интелигентност навсякъде и по всяко време. Видеото е със субтитри на български език.
За повече информация и записване: 0879 532 628
Обучител: Марк де Турк*
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 800 компании в България да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно.
ВЗЕМИ ДОСТЪП ДО ВИДЕО ОБУЧЕНИЕТО. Това видео ще ти даде точно знание за емоциите. Цена: 296лв. 87лв.
Аз също ти благодаря за прекрасното обучение и персонално към теб за допълнителното отделено време към нас.
Накарахте ме да се вглеждам по различен начин в хората около мен, независимо дали те са наши клиенти или мои близки хора. Никога не се бях замисляла в крайна сметка колко много можеш да бъдеш полезен, когато разпознаеш емоцията в човека си срещу теб и да го накараш да мине в по-високо ниво. Пробвах то. Това е нещо невероятно. Благодаря ти!
В очакване но нови срещи!
Поздрави,
Аделина Йорданова
КРАСКО
Здравейте!
Казвам се Андрей Каменов и съм собственик на Орбисофт, компания изработваща софтуерни системи и сайтове. Харесвам си работата и я върша с желание всеки ден в продължение на 7 години. Въпреки растящия тренд на бизнеса ми дълго време се борих с организациони проблеми с комуникацията с клиентите и продажбата. Имах ясни цели за това къде искам да бъда и какво да постигна, но пътят към постигането им ми бе неясен, объркан с времето все по труден. С няколко думи: „Много работа за малки и незадоволителни резултати.“
След преминаването на семинара “Free Boss” разбрах, че съм изгубил много време в лутане и търсене на сложни системи за организиране на бизнеса, времето, екипа, продуктите и енергията. Тази цялата верига я намерих в курсовете на ‘Ideas’. Работата с Марк и екипа му ми помогна да удвоя продажбите си, да подредя процесите си и да доставям продуктите си навреме. Искрено Препоръчвам работата с Марк и Ideas ако някой има съмнение, може да ми пише на an.kamenov@gmail.com. Ще се радвам да поговоря с него за това.
31.01.2019г.
Андрей Каменов
Мога да споделя, че прилагането на наученото на Вашите семинари даде положителни резултати.
Фактите са следните:
Въведохме лични статистики за всеки от служителите във фирмата. За търговците - това са продажбите в лева, за производството - произведената продукция в лева, за фронт-офиса, приетите поръчки в лева, за бек-офиса, обработените документи в броя и пр.
Накратко, всеки служител има числова характеристика, която отразява неговия седмичен резултат.
Седмичната оперативка провеждаме в петък преди началото на работния ден, понеже търговците пътуват и се връщат по различно време следобед.
На оперативката разглеждаме резултатите на всеки в графичен вид с нанесена линия на тренда за последните 7-8 седмици.
Позитивният тренд получава месечна премия от 25%. Негативният или липсата на тренд нямат санкция.
Резултати:
1. Времето за провеждане на оперативки намаля от 60-90 минути на 10 минути. Прегледа на резултатите на видеостената отнема 1-2 минути.Другото време е за да обсъдим общите мерки за промяна на негативен тренд при някой от колегите. Разбира се, никой не е равнодушен към такъв тип внимание и се стреми да го избегне.
2. Напълно спря негативното облъчване с мнения от асоциалния контингент, който всеки си отглежда. "Пиновете" станаха по-активни и по-често постигат позитивен тренд.
3. Продажбите се увеличиха, произведената продукция нарастна при това, което е най-любопитното - с по-малък брой хора. Моето обяснение на последното е, че това е поради честото отсъствие на асоциалните елементи, които не са способни да работят с постоянно натоварване и високи резултати. Радостното е, че тези хора са "осветени" и техните негативни мнения слабо влияят. Като цяло останалите ги изолираха. Получи се цял социален експеримент!
Мога да пиша още много, но ценейки Вашето време, ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ за онова, което научих от Вас, ще се радвам да се срещаме и в бъдеще.