Вторият модул* от програмата е само за участници, успешно завършили първия, и включва:

➡ VIP работилница – внедряване на „Модел на административно ноу-хау“

Ноу-хау буквално преведено от английски означава „знам как“.

В тази работилница в три последователни дни работим здраво, влизаме директно във Вашия бизнес, и създаваме:

• Организация на фирмата Ви и дейностите в нея, така че да следват точно определен ред, за да се получи „поток“ от движение и енергия.

• Всяка функция и отдел на организацията, които са нужни, за да се постигне максимален резултат с минимално усилие.

• Крайния резултат от всяка дейност, която предварително сме подредили, използвайки (Кой – Как – Какво).

• Ще определим статистиките, които обезателно трябва да следите, за да знаете накъде вървят нещата.

• Стратегическо планиране спрямо резултатите.

• Идеалната сцена, към която се стремите и ще определим как да стигнете от реалната до идеалната сцена чрез формули, с които ще планирате задачите за изпълнение – както Вашите, така и тези на екипа Ви.

Дати на провеждане: 26-ти, 27-ми и 28-ми ноември 2021г.

Работилницата се провежда в малка група до 10 души. Всеки ден продължителността е от 10 до 18 часа, като можете да се включите единствено присъствено.

Цената на модула е 2495лв без ДДС, като освен работилницата включва и 

➡ Ръководство „Модел за Административно Ноу-Хау“

Ръководство, което включва 6 програми, обясняващи, стъпка по стъпка, как да създадете и развиете финансово стабилен и разрастващ се успешен бизнес.

➡ Членство в WISE

Организацията, която официално ще Ви даде право да имплементирате „Модел на административно ноу-хау“ във Ващата фирма (технологията е със запазени авторски права)

➡ 3 часа проследяваща индивидуална сесия

Месец след работилницата се виждаме отново с участниците от всяка фирма, индивидуално, и се уверяваме, че всички инструменти се използват правилно, като при нужда съдействаме за отстраняване на всички пречки пред заработването на внедрената система за управление.

➡ 13 списъка „Разрастване на бизнеса“

Чек листи, които Ви превеждат, стъпка по стъпка, през нужните действия за справяне с най-честите проблеми, които един ръководител може да срещне в бизнеса си.

➡ Онлайн планер за просперитет

Включва 100 страници инструменти за мениджмънт, референции и списъци за постигане на просперитет.

➡ 12 книжки на бизнес тематика

*Поради изцяло практичния вид на работилницата, за да гарантираме истински, реални резултати, участие се допуска единствено при двама души от една фирма.

**Запазваме правото си да откажем участие по наша преценка.

Вижте ползите, които можете да са и Ваши!

Така че нямате повече оправдание!

Освободете се от проблемите на Вашата работа!

Хайде, втората стъпка към успеха е доста лесна:

Регистрирайте се СЕГА! 

  1. задължително поле
  2. задължително поле
  3. задължително поле
  4. задължително поле
  5. задължително поле
  6. задължително поле
  7. задължително поле
  8. задължително поле
  9. задължително поле
  10. задължително поле
  11. задължително поле
 

© 2021 Бизнес тренинги и обучения от IDEAs България – Консултиране, тренинги, обучения по мениджмънт, ефективна организация и стратегически продажби.
*Уважаеми дами и господа моля имайте предвид, че при подаване на регистрационната форма за участие в семинарите, организирани от ИДЕАс България, ние разчитаме на Вашата коректност. Отказ от участие се приема до 10 дни преди обучението, в противен случай се заплаща 30% от таксата за обучение като логистични разходи.
**Уведомяваме Ви, че при подаване на регистрационната форма системата автоматично Ви регистрира за получаване на нашия бюлетин.
*** Повече информация за това как съхраняваме и обработваме Вашите лични данни можете да видите тук: http://freeboss.bg/gdpr/