Как се правят маркетингови проучвания, пазарно позициониране и намиране на „син океан“
Вие:
Се биете за цени с нелека конкуренция?
Инвестирате прекалено много в иновации, за да спечелите пред конкурентите ви?
Сте заобиколени от акули- както на пазара, така дори и във фирмата ви?
Сте притеснени за глобализиращата се икономика?
По-често се опитвате да избягвате проблеми, от колкото да работите по постигане на целите ви?
Тогава това е решението за вас!
Отворена или корпоративна обучителна сесия, последвана от индивидуален коучинг, в които ще ви помогнем да намерите:
Вашата позиция днес
Как днес да рекламирате вашата позиция
Какво да промените или подобрите, за да завземете нов пазар
Как да намерите нов пазар- „син океан“, в червения, кървав океан на конкуренцията.
Резултат
Тренингът плюс коучинг сесията гарантират постигане на визия „извън кутията“ и намиране на нови начини да се добави стойност за клиентите, докато продължават и другите дейности на фирмата.
Програма
Тренингът се провежда под формата на отворено и корпоративно обучение. Темите включват:
Каква е разликата между ПР, маркетинг и реклама
Какво е позициониране и как да го използваме ефективно в рекламата
Как да правите проучвания и да анализирате резултатите
Какво наистина представлява иновация в добавената стойност за клиента и как да го използвате във вашия бизнес
Техники за визия „извън кутията“ и намиране на нови пазари
Теники за следване на утрешните тенденции
Разработка на стратегия „син океан“
Продължителност
Тренингът е с продължителност 1 ден, от 10 до 18 часа. Консултантската сесия е с продължителност между 1 и 5 дни.
Място
Отвореното обучение се провежда на място, определено от нас.
Корпоративното обучение се провежда на място, определено от клиента.
Консултантските сесии се провеждат в нашия офис.
Отзиви
“Много полезни и практични съвети, които помогнаха на работата и на личния ми живот. Семинарът беше много приятен и полезен, информацията беше поднесена по лек начин, със страхотно чувство за хумор, с много практически упражнения и примери.” – Търговски агент, търговска фирма, България
“Тренингът ми помогна да разбера основната грешка, когато въвеждам нов продукт на пазара. Помогна ми също и да създам стратегия за неговото налагане.” – Изпълнителен директор, фирма за производство на химикали, България
„Благодарение на проучванията успяхме да спестим много пари за реклама.“ – CEO, фирма за производство и търговия с мебели, България
„Невероятният Марк Де Турк успя да задържи всички участници на върха на тоновата скала от първия миг до финала на обучението „Позициониране на брокерите на конкурентен пазар“. Всички участници са отговорили, че биха посетили и друго обучение на ИДЕАс с лектор Макр Де Турк. -CEO, ЕРА България