Стратегия „син океан“- намиране на нови пазари в конкурентна среда
Вие:
Се биете за цени с нелека конкуренция?
Инвестирате прекалено много в иновации, за да спечелите пред конкурентите ви?
Сте заобиколени от акули- както на пазара, така дори и във фирмата ви?
Сте притеснени за глобализиращата се икономика?
По-често се опитвате да избягвате проблеми, от колкото да работите по постигане на целите ви?
Тогава това е решението за вас!
Отворена или корпоративна обучителна сесия, последвана от индивидуален коучинг, в които ще ви помогнем да намерите нов пазар- „син океан“ в червения, кървав океан на конкуренцията.
Резултат
Тренингът плюс коучинг сесията гарантират постигане на визия „извън кутията“ и намиране на нови начини да се добави стойност за клиентите, докато продължават и другите дейности на фирмата.
Програма
Тренингът се провежда както в отворена форма за различни предприемачи, така и под формата на корпоративно обучение за вашата организация. Темите включват:
Какво е позициониране и как ефективно да се използва за реклама
Какво наистина представлява иновация в добавената стойност за клиента и как да го използвате във вашия бизнес
Техники за визия „извън кутията“ и намиране на нови пазари
Техники за следване на утрешните тенденции
Разработка на стратегия „син океан“
Времетраене
Обучението е с продължителност 1 ден, от 10 до 18 часа.
Консултантската сесия варира от 4 до 16 часа.
Място
Отворените обучения се провеждат на място, избрано от нас.
Корпоративните обучения и коучинг сесиите се провеждат на място, избрано от клиента.
Консултантските сесии се провеждат в нашия офис.
Отзиви
“Тренингът ми помогна да разбера основната грешка, когато въвеждам нов продукт на пазара. Помогна ми също и да създам стратегия за неговото налагане.” – Изпълнителен директор, фирма за производство на химикали, България
„Тренингът и коучингът ми помогнаха да осъзная, че има други възможности за нашите продукти. Сега ще започна да изследвам един напълно нов пазар!“ – Основател, фирма производител на иновативни химикали, България
„Благодарение на тенденциите, обсъдени в „синия океан“, сега съм много по-сигурен в стратегията ми да изнасям навън“ – Основател, фирма за производство на медицинска хартия, Русия