Се страхувате да се обадите на потенциални клиенти?
Се страхувате да звъните по телефона?
Забравяте какво трябва да кажете, когато сте пред хора?
Лесно реагирате по емоционален начин?
Тогава това е решението за вас!
Тренинг и коучинг сесии, за да ви помогнем да бъдете успешни в обажданията по телефона и да не спирате да се свързвате с нови потенциални клиенти.
Резултат
Човек, който разбира по-добре как да се обажда по телефона, има повече сигурност в себе си и уменията си и по този начин постига по-добри резултати.
Програма
Тренингът може да бъде проведен под форма на отворено или корпоративно обучение. Темите включват:
Как да бъдете в сегашно време
Конфронтиране
Комуникация
Как да използвате помощ и контрол по телефона, за да накарате хората да проявят интерес
Как да използвате социалните медии и мрежи, за да събирате контактна информация за потенциални клиенти
Как да разговаряте с хора, които не ви познават
Как да се справяте с възраженията им
СПЕЦИАЛЕН жокер за комуникация с хора, които не ви познават
Коучингът включва техники как истински да слушате човека от отсрещната страна на телефона, както и практически упражнения, за да може обучаващият се да постига по-високи резултати.
Продължителност
Обучението е с продължителност 1 ден, от 10 до 18 часа. Продължителността на коучинг сесиите е между 1/2 и 2 дни.
Място
Отворените обучения се провеждат на място, избрано от нас.
Корпоративните обучения и коучинг сесиите се провеждат на място, избрано от клиента.
Консултантските сесии се провеждат в нашия офис.
Отзиви
“Семинарът беше полезен за мен, защото научих много важна информация за моята работа. Когато черпиш от опита на други хора, успешните хора- това е безценно. Благодаря ви, че споделихте това преживяване! Това беше един от най-интересните семинари на които съм присъствала.” – Търговски мениджър, фирма за продажба на имоти, България
“Семинарът беше много интересен и полезен за подобрение на уменията ми, за да мога да допринеса повече за фирмата, в която току-що започнах да работя. Научих как да водя разговор по телефона, за да постигам по-високи резултати и да се забавлявам, докато го правя.” – Мениджър продажби, фирма за търговия с акции, България
“Научих, че позитивната комуникация, както и да вярвам в себе си, са наистина важни фактори. Ще постигам резултати докато се забавлявам! Благодаря ви!” – Технически асистент, софтуерна фирма, България