Чудесно! Не забравяйте, че навлизането на нов пазар е като да започнеш от нулата! Често срещаната грешка в тази ситуация е, че много производители и предприемачи подготвят продукт и го представят директно на пазара.
Консултантът на Ideas Freeboss, Марк Де Турк, съветва бизнеса първо да направи маркетингови проучвания, за да определи нуждите на пазара. Въпросът е на кого(вид клиент) биха искали да дадът продукта си. Отговорът на този въпрос дава на предприемачите повече сигурност и насока къде да намерят проспекти и как да презентират продукта или услугата си. Според тази информация компаниите могат да създадът оптималната органиозация, която да следва нуждите на клиента.
В маркетинговата сесия Марк дава информация и за 10 бъдещи тенденции, които един продукт или услуга трябва да съдържат, за да бъдат успешно позиционирани на пазара. Той обяснява, че най-лошото, което можете да направите в маркетинга, е да рекламирате на сляпо, затова той помага на компаниите да отворят очите си и да разберат какво наистина иска пазарът.
Вижте кратък видеоклип с един от клиентите на Ideas Freeboss, който получи маркетингова сесия.
Последвайте ни във Facebook
Етикети:Маркетинг, Маркетингово Позициониране, нов пазар, пазар, предприемач, проучване