Каква е Често Срещаната Грешка При навлизане На Нов Пазар?

12 април 2018   •   няма коментари   
Каква е Често Срещаната Грешка При навлизане На Нов Пазар?

Имате идея, която искате да превърнете в продукт или услуга, с която да навлезете на нов пазар

Чудесно! Не забравяйте, че навлизането на нов пазар е като да започнеш от нулата! Често срещаната грешка в тази ситуация е, че много производители и предприемачи подготвят продукт и го представят директно на пазара.

Консултантът на Ideas Freeboss, Марк Де Турк, съветва бизнеса първо да направи маркетингови проучвания, за да определи нуждите на пазара. Въпросът е на кого(вид клиент) биха искали да дадът продукта си. Отговорът на този въпрос дава на предприемачите повече сигурност и насока къде да намерят проспекти и как да презентират продукта или услугата си. Според тази информация компаниите могат да създадът оптималната органиозация, която да следва нуждите на клиента.

В маркетинговата сесия Марк дава информация и за 10 бъдещи тенденции, които един продукт или услуга трябва да съдържат, за да бъдат успешно позиционирани на пазара. Той обяснява, че най-лошото, което можете да направите в маркетинга, е да рекламирате на сляпо, затова той помага на компаниите да отворят очите си и да разберат какво наистина иска пазарът.

Вижте кратък видеоклип с един от клиентите на Ideas Freeboss, който получи маркетингова сесия.

Последвайте ни във Facebook

 

Етикети:, , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.