Трябва непрекъснато да проверявам дали моите хора изпълняват това, което ги помолих… Всеки има свое мнение за всичко в нашата компания и преди всичко никой не се интересува от това, което искам… Моите хора не правят това, което те казват, че ще направят… Трябва да правя всичко сам… Моите хора са като роботи… ставам параноичен… Колкото повече персонал наемам, толкова по-малко ефикасен става… Сякаш няма достатъчно енергия и време за задачите … Звучи ли ви познато?
В менижърските си публикации, г-н Л. Рон Хъбард говори за това, както той го нарича създаден трафик, което може да причини 66% от загубата на енергия и време в дадена компания.
Всъщност това означава необичаен и ненужен трафик. Точната дефиниция е: частица (човек или форма), изпратена ненужно на неподходящия терминал; загуба на време или елемент, който забавя крайно-важното производство(работа) в рамките на една организация.
Идеалната сцена в компанията е, когато мениджърът координира екипа по отношение на резултатите и всички членове на екипа знаят какво се очаква от тях като резултати. Правят каквото е необходимо и поемат пълна отговорност и имат достатъчна активност, за да се справят с проблемите, така че да се постигнат тези резултати.
Но когато мениджъра наема хора, които ще работят заедно, този понякога малък и невидим създаден трафик може да причини много загуби и е една от причините ръководителите да имат проблеми при наемането.
Има решение за това, като:
1. Да наемат хора, които са достатъчно отговорни, за да видят какво се очаква от тях без много енергия.
2. Ако това не е възможно – както е днешното образошателно равнище, което пада драстично – да образоваме хората в това, какво е и какво причинява създадения трафик, и да се научат как да го предотвратят.
Знаейки какво е и какво да се направи по този въпрос, както и прилагането на тези данни ще доведе до по-малко разходи.