Как Да Се Справите Със Служители „Роботи“?

27 февруари 2018   •   няма коментари   
Как Да Се Справите Със Служители „Роботи“?

Много мениджъри се оплакват от служителите си, като казват, че са като роботи. Задействат се само когато им наредиш.

Под служител „робот“ се има предвид този, който бяга от отговорност и работи само когато получи нареждания и задачи за изпълнение. При този вид служители липсва инициативност.

Има няколко причини, които благоприятстват създаването на служители „роботи“. На тази тема бизнес консултантът Марк Де Турк изнесе семинар през януари, като обясни не само причините, но и как да се справят мениджърите с „роботите“.

Отървете се от роботите във вашия екип

В това видео Марк разкрива една от причините – страха. Грешката, която много мениджъри правят, е да карат „роботите“ да се страхуват повече. Наказанието не е решение при този вид служители. Решението е точно обратното – да покажеш на този вид служител, че не трябва да се страхува от грешки. Марк съветва мениджърите да не предлагат решение за проблеми на служители „роботи“, а да поискат решение от тях.

 

Следвайте ни във Facebook

Етикети:, , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.