Не е нужно да си гений, за да намериш синия океан. Обикновените инструменти и упоритата работа ще свършат това.

9 февруари 2016   •   няма коментари   
Не е нужно да си гений, за да намериш синия океан. Обикновените инструменти и упоритата работа ще свършат това.

София, България, 08 Февруари 2016 г. хотел Бест Уестърн Експо.

Повече от 80 маркетолози от различни български компании присъстваха на лекцията “Маркетинг в синия океан”, изнесена от Марк де Турк и Невена Топалова. Лекцията беше въведение към целодневния семинар на същата тема.

Марк започна с лесен метод за позоциониране на пазара базиран на здрав разум и проучване на клиентите. Последва търценето на нови ценостти за клиентите, вместо фокусирането върху конкуренцията.

Лекцията приключи с бъдещите тенденци според Фейт Попкорн.

Обикновените инсртументи, които работят в посока за намиране на нов пазар. Човек не трябва да е гений за да намери син океан, това ще свършат лесните инструменти и упоритата работа.

Етикети:,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.