26 септември 2018 •
няма коментари
Прес съобщение и пресконференция: Война срещу Хиперактивността, глупостта и низходящото развитие на образователното ниво в България.
Психофармацевтичната индустрия, чрез своята армия от психиатри, кара хората да вярват, че Синдромът на хиперактивност с дефицит на вниманието (СХДВ), по-често наричан хиперактивност, е заболяване, идващо от мозъка и трябва да бъде лекувано с техните психотропни продукти (метилфенидат, дексамфетамин и др.). Всички със сериозно доказани странични ефекти, някои от които включващи самоубийствени желания. В резултат те създават роботизирани деца -зомбита, които на пръв поглед изглеждат спокойни, но които в дългосрочен план изпитват затрудненния да четат и губят чувството си за реалност.
Основна идея в света на образованието е, че интелигентността е генетично определена и в резултат не може да бъде подобрена, оставяйки така нареченият „глупав“ настрани от успешният живот.
Родителите се сблъскват с така наречените „трудни“ тинейджъри, които не знят какво повече да направят. Засилването на дисцлиплиата влошава нещата.
Учителите в много училища се срещат с ученици, които не са заинтересувани от училищното образование и лесно пропадат в алкохолна и наркотична зависимости.
Много известни съвременни „капитани на индустрията“, изобретатели, водещи писатели или други творци, са считани от много училища за хиперактивни, идиотични или не социално адаптирани.
Все повече и повече мениджъри във фирми се срещат с дипломирани ученици или студенти, които са перфектни папагали, неспособни да приложат наученото, експерти в намирането на лесен начин за печелене на пари без да правят нищо.
Тези и други ситуации са доста познати в България.
От друга страна милиони евро и хиляди часове годишно се инвестират в образование.
Гледайки към очевидните причини – мозъчен дефицит, придобит по рождение, липсата на дисциплина,… – човек може да пренебрегне истинската причина за всички тези феномени. А истинската причина е, че
Хората никога не са учили методология на ученето и не са учили физиологическите ефекти на бариерите на учене.
Л.Р.Хъбърд – основателят на Сциентологията (www.scientology.tv) открива, че хората в училище не са научени как да учат и за това се сблъскват с 3 бариери при ученето, които довеждат до много специфични физиологически ефекти. НЕРВНА ИСТЕРИЯ (хиперактивност), ГЛУПОСТ, НЕЖЕЛАНИЕ ДА ХОДИ ПОВЕЧЕ НА УЧИЛИЩЕ са само някои от тях. Вижте също и книжката тук за всички барири при ученето.
Л.Р.Хъбард пише книгата: „Основно ръководство за учене“, която е наръчник за хора от 6 до 96 годишна възраст да научат кои са бариерите при учене, техните ефекти върху хората, какво да направим, за да разберем и да приложим това, което учим, също така и как да помогнем да другите, които имат проблеми с ученето. Стотици хиляди хора, някой от които световно известни са подпомагнати с тази книга
Нашият екип сметна, че е важно тази книга да бъде преведена на български език.
Тази книга сега е достъпна в нашия офис и скоро ще бъде достъпна в магазините на нашите дистрибутори (Store.bg, Ciela, Orange).
Това е причината, поради която ще проведем пресконференция:
Пресконференцията ще се проведе в ПОНЕДЕЛНИК на 1ви Октомври, в 10:00 ч.
Хотел Best Western Premier – бул.“Брюксел“ 11 (близо до летището) – София, България.
Пресконференцията е с безплатен вход и ще продължи 1 час и 30 минути.
Говорители са:
Марк Ж. Де Турк: трейнър, консултант, управляващ партньор в ИДЕАС България, занимаващ се с с обучение на мениджъри от 25 години
Моник Де Клерк: Президент на Семейства от ново поколение, помагаща на семейства с проблеми в образованието и наркотиците от 25 години.
Мариана Илиева: Учител в Самоков с повече от 30 години опит.
Даниела Борисова : Директор на училище в Костинброд, която е получила рзлични официални награди.
Моля, потвърдете Вашето присъствие предварително на Михаела Василева- +359 0879 53 26 33
Етикети:книга, образование, пресконференция, учене