Необикновени Комуникационни Упражнения, Които Ще Променят Живота Ти (Тридневен Курс)
21 март @ 10:00 am - 23 март @ 6:00 pm
Дай ми 3 дни и аз ще те направя чародей в общуването
Скъпи приятели,
Знаете ли, че 80% процента от ефективността на Вашата компания и Вашите лични резултати зависят от бързината и коректността на комуникацията?
Спомнете си само колко Време и енергия загубихте последният път, когато трябваше да доизяснявате недоразумение с клиент или колега!
Според последните проучвания стресът на работното място се дължи основно на проблеми в общуването между хората!
Представете си, че владеете до съвършенство законите на комуникацията и във всяка една ситуация сте силни и уверени! Представете си, че печелите в преговорите и оставате приятели с другата страна! Би било страхотно, нали?
Ако ти си:
Шеф, който има проблем с това, че служителите му не комуникират правилно;
Търговец, на който му е трудно да убеждава клиентите и да води преговори;
Служител на рецепция, който трябва да се справя с негативни емоции;
Или мениджър, който е уморен от неразбирането на околните (служители И семейство) и иска да контролира комуникацията около себе си;
Презентатор или просто човек, който е неуверен, уплашен, или пък изнеревен и неконтолируем в “напечени ситуации” на общуване.
Човек, който иска да не се афектира от конфликтна ситуация, а иска да запази личната си устойчивост, за да я разреши
Спри да губиш време и пари в лоша комуникация! Нещо може да се направи! Комуникацията е процес, който има собствени закони и формула!
Програма на курса:
1-ви ден- принципите на истинското РАЗБИРАНЕ между хората – тренинг сесия:
Четирите вируса в мисленето при комуникация: Негативни мнения; Фикс Идеи; Слухове; “Аз знам по принцип всичко”
В следствие човек става податлив и генерира 4 вируса в мисленето при комуникация, които му пречат да предаде правилно информацията и да покаже правотата на идеята си на останалите хора.
Тонова скала на Емоциите– Как да познаваме и контролираме емоцията на човека срещу нас; – Как да комуникираме във всяка ситуация, без да сме ефект от негативната комуникация; – Как да привеждаме хората срещу нас и себе си в нива, където има рационалност, разбиране и възможност за съгласия.
Триъгълникът на РАЗБИРАНЕТО -АРК (Афинитет/Реалност / Комуникация) – Формула за изграждане на разбиране, без което е невъзможно постигане на съгласие и дълготрайно и работещо споразумение.
Единствената по уникалност Комуникационна Формула– Формулата за осъществяване на Истинска комуникация; Принцип за разтопяване на ледовете – Интересен /Заинтригуван;
Законът на третата страна- Анатомия на конфликтите
Ти можеш да бъдеш прав – Висша комуникация- Изкуството да се види правотата в другата страна, без човек да се лишава от своята собствена. Умението да се предава информация, с която другата страна да е съгласна, без да се чувства победена.
Адмирация – Универсалният „разтворител” на негативното отношение и постигане на съгласие и разбиране.
2ри ден – НЕОБИКНОВЕНИ УПРАЖНЕНИЯ Коучинг сесия:
Комуникационни упражнения с нарастваща степен на трудност в 8 фази:
Фаза 1 – „Присъствие в сегашния момент със затворени очи”. Ако човек не се научи просто да Присъства в началото на КАКВАТО и да е комуникация, той няма да може правилно да я започне.
Фаза 2 – „Присъствие в сегащния момент (Кон-фронтиране) с отворени очи” – Изгражда се способност на комуникиращия да се чувства комфортно пред лицето на който и да е събеседник – Липсата на умение за истинско конфронтиране е бариера за всяко общуване и ОСОБЕНО при негативното общуване.
Фаза 3 – „Преследване на бика” – Постигане на умение да се седи пред някого, без да се реагира на каквото и другата страна да прави или казва – позитивно или негативно.
Фаза 4 – „Довеждане на съобщение до другия” – Придобиване на умение да се отправя съобщение до слушателя и той да го разбере.
3-ти ден НЕОБИКНОВЕНИ УПРАЖНЕНИЯ- Коучинг сесия
Фаза 5 – „Потвърждение” – Придобиване на умение за даване на пълно и завършено потвърждение, за да може другата страна да се почувства удовлетворена от факта, че е получила и разбрала съобщението и че няма нужда да го повтаря.
Фаза 6 – „Полу-повърждение” – Придобиване на умение да се насърчава някого да продължи да говори.
Фаза 7 – „Получаване отговор на въпрос” – Придобиване на умение за получаване на ясен и точен отговор на въпрос.
Фаза 8 – „Справяне ” – Изграждане на умение за справяне с възражения, коментари, критики, проблемни ситуации и продължаване на разговора до желания край.
Краен резултат:
Да сте в състояние да конфронтирате и контролирате всякакъв тип комуникация;
Постигнато по-високо оперативно ниво;
По-добър контрол върху комуникацията с хората около Вас;
Повишена стабилност в трудна и натоварена обстановка;
По-добро разбиране на Вашите идеи, задачи, заповеди и съвети от страна на хората и постигане на умение как хората да бъдат по-заинтригувани от тях;
Подобрено умение за неутрализиране на негативната комуникация и негативните емоции и способност човек да не е афектиран от тях;
Запазване на добро психическо състояние дори след дълга работа с различни типове трудни хора и в критични ситуации.
Запиши се на тридневния комуникационен курс, който гарантирано ще улесни живота ти
Кога: 21-ви, 22-ри и 23-ти март (петък, събота и неделя)
Къде: гр.София, хотел Метрополитън. Заради изцяло практическата насоченост на работилницата участието е единствено присъствено.
Цена: 1390лв. без ДДС за един участник (цената включва материали, всеки ден две кафе паузи и обяд, възможност за нетуъркинг).
Отстъпка от цената:
5% за ранно записване до 5 дни преди датата на провеждане
35% за двама участници от една и съща фирма
За повече информация и записване: 0879 532 628
*Всички упражнения се правят по двойки, затова силно препоръчваме да се запишете двама души, за да имате партньор за изпълнението, когото познавате.
Мнения на участници
Вижте или прочетете ⬇️ мненията на участниците
“По време на трите дни намерих напълно нови методи и начини за комуникация. Неща, на които не съм обръщал внимание или с които не съм знаел как да се справя. Тренинга ме научи как да забелязвам малките неща, които правят комуникацията много по-лесна. Благодаря ви!” – Мениджър, ПР агенция, България
“Научих как да виждам неща, които на пръв поглед изглеждат прости и очевидни, но съм ги занемарявал.” – Мениджър иновации, фирма за производство на пшеница и торове, Белгия
“Дойдох на семинара без очаквания, но съм впечатлен от обучението на Марк Де Турк. Всичко беше поднесено по увлекателен, жив, завладяващ начин. Определено провокира моя интерес и желанието ми да науча повече за емоциите и тяхното успешно приложение във всички аспекти на живота. За мен беше удоволствие да посетя този семинар и да се уча от човек, който е превърнал работата си в изкуство. Препоръчвам го на всеки, който иска да научи нещо полезно докато се забавлява!” -Адвокат, правна кантора, България
“Научих много интересни начини как по-добре да разбирам другите участници в комуникационния процес- колеги, приятели, членове на семейството. Упражненията, които правихме, ще бъдат полезни в бъдещи проблемни ситуации в комуникации, когато ще имам нужда да запазя спокойствие и да овладея емоциите.” – Счетоводител, фирма за инвестиции, България
Обучители:
Обучители:
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 1000 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно.
Дарина Малеева-Цветановае коуч, сертифициран супервайзор и консултант. Последните десет години работи с мисия – да помогне на българския бизнес да расте и да бъде по-успешен, защото знае, че истинската положителна промяна в света започва от там – фирмите са тези, които променят икономиката към по-добро, а заедно с това идва и промяната за всеки един човек.
*Уважаеми дами и господа моля имайте предвид, че при подаване на регистрационната форма за участие в семинарите, организирани от ИДЕАс България, ние разчитаме на Вашата коректност. Отказ от участие се приема до 10 дни преди обучението, в противен случай се заплаща 30% от таксата за семинара като логистични разходи.