7 стратегически инструменти за голям успех в продажбите
14 юли 2017 @ 10:00 am - 6:00 pm
7 стратегически инструменти за по-голям успех в продажбите
Уъркшоп как да спечелим сърцето на клиента
Скъпи приятели,
Трудно ли ви е да увеличите печалбата си?
Имате ли достатъчно лоялни клиенти или искате повече?
Имате ли чувството, че Вашите търговци се страхуват да се свържат с потенциални клиенти, които не ги познават?
Търговците ви имат ли нужните умения да създадат интерес в потенциалните клиенти?
Продават ли с доверие? Или им се случва да ги наричат „твърде агресивни“?
Знаят ли как да се справят с трудни клиенти и с възражения, или, изправени пред трудност, просто „си свалят гащите“?
НЕЩО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ!
ЗАПИШЕТЕ СЕ НА ПРАКТИЧНИЯ, ПРИЛОЖИМИЯ, ПОЗИТИВЕН И ИНТЕРАКТИВЕН СЕМИНАР ЗА ТЪРГОВСКИ УМЕНИЯ!
Вижте част от обучението:
В резултат на семинара ще знаете:
Как лесно, без усилие, да постигнете желаните резултати от продажби
Как да бъдете подготвени за силно конкурентния пазар
Как наистина да разбирате желанията на клиентите
Как да изградите доверие с клиентите- настоящи и потенциални
Кога: 14.07.2017г (петък) от 10 до 18 часа
Къде: хотел Суит (жк.Студентски град, ул.Йордан Йосифов 1А)
Цена: 290лв без ДДС
Специална цена за записване до 10.07.2017г- 240лв без ДДС
За повече информация и регистрация тел.02/9623984
Програма:
Упражнение за присъствие (To be there) – първо и задължително условие човек да комуникира адекватно и ефективно.
Убеждението – първият съществен фактор в продажбите – КАКВО всъщност ПРОДАВАТЕ на клиента? Само продукта?;
Как да се позиционираме коректно, чрез точните послания, насочени към пазара и целевите публики;
Използване на Емоциите като ключ към успеха в продажбите;
Използване на правилните Емоции в продажбите и преговорите, за да се накарат хората да действат;
Как Вашите идеи да достигат до хората по най-ефективен начин и как да подхождате, когато искате да постигнете съгласие, сътрудничество или подкрепа от страна на други компании или хора за Вашите идеи или начинания;
Каква е ролята на емоциите в маркетинга и позиционирането и как да преодоляваме бариерите и да постигаме резултати;
Четирите точни стъпки на продажбата с доверие:
А. Контакт с хората (телефон, електронна поща, лични срещи);
Б. Справяне с възраженията чрез „смъртоносния квартет” при продажбите
В. Откриване на „руините” и / или бутоните на клиентите
Г. Предлагане на решения
Откриване дали възражението е Реално или просто е резултат от страх да се вземе решение („бъзльо”)
Справяне с Реалното възражение:
„Техника за лагеруване”
„Прекрати разговорите и направи сделката;“
„Ти можеш да бъдеш прав” – Висша комуникация;
Адмирация – универсалния разтворител на всеки проблем и към намирането на решения.
®.*Участниците в целодневния семинар получават сертификат за успешно преминат курс за Стратегически търговски умения по стандарт на Модел на Административно Ноу-Хау и Хъбърд Мениджмънт Система, по които работят над 120 000 компании в цял свят.
Обучител: Марк де Турк*
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 800 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно.
* С цел двоен ефект всички обучения на ИДЕАс България се водят на български и английски език.
** Семинарът е изцяло практически насочен и още на следващия ден можете да започнете да прилагате получените инструменти, за това съветваме да има поне по двама участници от една фирма.
*Уважаеми дами и господа моля имайте предвид, че при подаване на регистрационната форма за участие в семинарите, организирани от ИДЕАс България, ние разчитаме на Вашата коректност. Отказ от участие се приема до 10 дни преди обучението, в противен случай се заплаща 30% от таксата за семинара като логистични разходи.