Търговците днес са заринати с поведенчески инструменти и информация как да увеличат продажбите си. Въпреки че тези инструменти и информация имат положителен ефект върху продажбите не мога да не коментирам, че е рисковано се работи само с поведение. Всеки човек, който влюбен например знае след известно време колко рисковано е да гледа само тялото или поведението на човека и да съди по него. Искам да кажа, че има доста перфектни актьори на пазара на продажбите и не е лесно да видиш истината.
От друга страна да разбереш какво си мисли човека не винаги е лесно.
Каква е тогава правилната техника за опознаване на този пред теб? Емоциите. Това е ключът. Емоцията е енергията, която човека използва, за да задвижи тялото си. Като научи емоциите, човек може да погледне през маската на другия и тогава да разбере мисленете на отсрещната страна.
Това е доказано от изключително голяма стойност при продажбите, особено когато клиентът има великолепно поведение, подкрепено от напълно противоречиво убеждение. В този случай продавачът ще попадне в капана на купувача.
За да се преодолее това човек трябва да знае много добре емоциите, тъй като с това знание продавачът ще може да види по-точно кой ще купи и кой не.
Като се има предвид тази информация Джи Пойнт покани Марк Де Турк като гост-лектор на търговския екип.
Марк направи така, че търговците да осъзнаят какво всъщност е убедеността и как да използват правилно емоциите, за да подтикват хората към действие.
Повече информация за семинара по продажби научете тук Click here.