Много мениджъри се притесняват да обсъждат грешките и лошите резултати със служителите си, защото си мислят, че ще изглеждат прекалено строги и предпочитат да замълчат, което води до загуби. От друга страна, има мениджъри, които са като цербери, което води до създаване на страх в хората, а страхът създава роботи и води до още повече грешки, но не и до повече отговорност.
В това видео, Марк Де Турк разказва дали трябва да сме груби или любезни със служителите си, особено когато има грешки.
Когато говорим за проблеми, грешки или каквото и да е, което не е приятно, но бихте искали да го коментирате със служителите си с цел да се подобряват в работата си, винаги е по-добре да правите това с факти.
Какво точно да кажете и как точно да кажете на служителите си, че не поемат отговорност или не искате да виждате конкретна грешка отново, можете да научите от уебинара/семинара за мениджъри “Свободен Шеф”