Най-големият проблем на търговеца

1 март 2021   •   няма коментари   
Най-големият проблем на търговеца

Няма по интересна и по-предизвикателна работа от тази да продаваш. Не говорим за онзи вид продажби, в който стоиш спокойно и чакаш клиента да ти даде поръчка, а ти само да я регистрираш и изпълниш. Става въпрос за активно продаване, за истински търговци, които търсят нови клиенти , изправят се пред възражения, срещат различни емоции, водят комуникация.

Тест лична ефективност за управители

Някои от тези емоции са положителни, а други не. Сигурна съм, че всеки търговец е преживявал и продължава да преживява следното: Ентусиазиран е, иска да постигне резултат, свързва се с клиент или проспект, опитва се да създаде добра комуникация, но среща неодобрение. Затваря или му затварят телефона и емоцията му съвсем вече не е ентусиазъм особено когато трябва да направи следващо обаждане. Следователно обаждането му е било неуспешно. Дори понякога емоцията му става страх, а в подобна емоция човек забравя как да се справи с възраженията и му е трудно да продължи.

Причината да се случва това е механизмът на ума, който действа така: всеки път, когато се проваляш, съзнанието ти извиква стари подобни случки и започва да ги използва, което води до физически и емоционални проблеми. Това се случва много бързо и неосъзнато. Но резултатът от него е търговец, който не е в сегашно време, поради което се притеснява да направи следващо обаждане.

Това е една от причините бизнес консултантът Марк Де Турк да започва всеки тренинг с важността от това да си в сегашно време. Има конкретни неща, които можеш да направиш, за да се самодисциплинираш да си в сегашно време.

Стани най-добрия търговец с това обучение.

Притесняваш ли се от негативни реакции?

Струва ли ти се, че си нахален? Или може би се мекушав?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.