Сигурна съм, че след прочита на заглавието в главата ти изникват куп причини, някои от които пари, служители, мотивация. И те всички са причини за свиването на фирмата или застоя. Само че причина номер едно е друго нещо.
Преди да ти я споделя ще ти дам няколко истини:
Служителите стават разтревожени когато един или повече от тези елементи(цели, намерения, политики, планове, програми, заповеди, идеални сцени, статистики, ценни крайни продукти) не са били в хармония с останалите или поне групово съгласувани;
Групите изглеждат бавни, неефективни, нещастни, неактивни или кавгаджийски, само когато тези елементи не са подредени, направени познати и координирани;
Кой е най-важният навик на успешния мениджър?
С появата на не-реалност се покачват и не-комуникацията и не-афинитета, от тук следва, че нереалните неща(неподредени цели, намерения, политики, планове, програми, заповеди, идеални сцени, статистики, ценни крайни продукти) водят до разтройства и недоволство.
Единственият начин един екип да се задръсти и:
а) да бъде трудна среда за интеграция;
б) отделянето от нея да бъде напълно невъзможно
е в следствие на случайни и контра-намерения.
Ако нямате точно определени крайни резултати, статистики, иделани сцени, политики и планове е трудно да се говори за ефективност. Всички тези елементи са част от организацията и стратегическото планиране на една фирма. Организацията е основата на стабилния бизнес, затова причина номер едно, фирмата ти да не просперира, е липсата на ясна организация, което включва липсата на всички изброени по-горе елементи.
Научи как да организираш перфектно фирмата си.
Автор: Невена Топалова
Източник: Hubbard Management System