Това особено силно важи между търговците и хората в производството.
Неразбирането на целите рефлектира както вътрешно, така и външно във фирмата и също е възможно да доведе до по-малка печалба и успех.
Това беше едно от предизвикателствата, пред които един от нашите клиенти се изправи.
Затова управителят на Елтрейд (Производители на фискални апарати и търговски софтуер) настоя всички служители да следват обучение по вътрешно-фирмена и външна комуникация.
IDEAS FreeBoss бяха поканени да направят двудневно обучение по комуникация и разбиране.
Марк де Турк наблегна на 3 елемента в разбирането – Афинитет, Реалност и Комуникация(базирани на трудовете на Л.Р. Хъбард).
Той обърнавнимание на емоциите и на така наречената от някои емоционална интелигентност в разбирането и общуването.
Резултатите са вече видими за екипа.
Ако искате да разберете повече за обученията по разбиране кликнете тук
Tags: business, Eltrade, management, Marc de Turk, production, sales, training, understanding, Елтрейд, ИДЕАс, комуникация между търговци и производство, Марк Де Турк, неразбиране, обучение, печалба, разбиране, разрешаване на проблеми, успех