Българският Бизнес Се Запозна с Тактиките и Стратегиите на Дигиталния Маркетинг

16 юни 2017   •   няма коментари   
Българският Бизнес Се Запозна с Тактиките и Стратегиите на Дигиталния Маркетинг

Социални медии, електронен магазин, електронна търговия, инбаунд (inbound), аутбаунд (outbound), onpage и т.н. са ношите термини използшани ш промотирането на услугите и продуктите.
Много доставчици на интернет промоционални услуги обучават и предоставят своите услуги на виртуалния пазар. Доста маркетингови специалисти вече имат опит в използването на своите инструменти и тактики.

Според проучване извършено от нас, наблюдавахме доста хора, които използват само малка част от всички инструменти, налични на пазара за виртуалното популяризиране.

 

Ето защо IDEAS FreeBoss погледна в своя кръг за най-опитните доставчици на виртуално обучение и посъветва Серджо Мазаракис да проведе еднодневен семинар за своите клиенти, знаейки много добре, че еднодневен семинар не е достатъчен, за да запознае бизнеса с всички възможни тактики от SEO до SMS кампании.

Серджо Мазаракис – партньор на IDEAs Freeboss intl – предостави пълен семинар за това как да се използват най-важните инструменти с гарантиран успех. Семинарът му е последван от безплатна консултация.

Повече информация на http://www.freeboss.eu .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етикети:, , , , , , , , , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.