« Всички Събития
- Това събитие е минало събитие.
Цялостна програма: академия „Продажби в криза“
14 август 2020 @ 10:00 am - 18 септември 2020 @ 4:00 pm
„ПРОДАЖБИ В КРИЗА“
Кои са действията, които една фирма трябва да предприеме по време на криза?
Всички имаме достъп до една и съща информация. Фискални тенденции, макро и микроикономически влияния, ликвидност на нашите пазари. Ветровете на промяната са очевидни, ако наблюдаваме достатъчно отдалеч.
Време е да помислим за начините да станем много по-ефективни, да постигаме повече за по-малко и да намалим разходите, като същевременно удвояваме развитието на бизнеса.
С промяната на ситуацията и появата на нова информация, пъргавото мислене ще бъде от съществено значение за бързото адаптиране.
Според доклад на Price Waterhouse & Coopers 42% от компаниите, които преодолеят някаква криза, се оказват на по-добра позиция след нея.
Какво означава това?
Това означава, че е важно е да продължите да се борите, защото не всеки ще го направи.
Ако всеки бизнес е изправен пред една и съща криза, не всяка компания ще стигне до края! Някои ще се откажат още в началото, други ще загубят в средата, а някои точно преди кризата да е на път да свърши!
Това може да звучи жестоко, но може да се предвиди, че кризата ще намали конкуренцията след като приключи.
Тогава какво можете да направите?
-
Стегнете се. Единственият начин да знаем какво бъдеще ни очаква, е като го създадем сами.
-
Действайте (по-) бързо. Ако планирате да направите нещо след няколко седмици, по-добре го направете днес. Няма време за губене – моментът е СЕГА, не е „като отмине“.
-
Осигурете пълна подкрепа на екипа си. Всички „на борда“! (Ако случайно някой не е – зад него)
-
Предвидете начини за справяне с бъдещите възражения. Ситуацията се променя, а с нея и бъдещите възражения на клиентите ви.
-
Инвестирайте в своите клиенти – настоящи и бъдещи. Въпреки че трябва да действаме краткосрочно, трябва да запазим и дългосрочната гледна точка. Запитайте се „Как мога да съм до клиентите ми сега, за да го запомнят после?“
-
Не отричайте проблема. Един от най-големите въпроси, които много бизнеси си задават, е как да преминат през кризата. Помогнете (до колкото можете) на клиентите си да се справят с предизвикателствата на настоящият момент.
-
Открийте възможностите в кризата. И не казваме да започнете да препродавате предпазни маски или дезинфектанти. Винаги има възможности: просто трябва да държите очите си отворени и да сте готови да се настроите бързо.
-
Развивайте се. Бъдете готови да продължите да учите и да овладявате нови умения. Колкото повече опит и знания натрупате, толкова по-голяма е възможността да излезете победители от ситуацията.
Хората, които ни познават (около 6000 мениджъри само в България) знаят, че работим с мисия, която е да помагаме на бизнеса да се развива и да става все по-успешен. Знаем, че ситуацията не е лека за бизнеса, и понеже слушаме какви са нуждите в този момент, решихме да организираме академия, насочена специално към продажбите. Защото в момента умението да се позиционира, рекламира и продаде един продукт или услуга, са едно от най-важните, да не кажем НАЙ-ВАЖНОТО, умения, нужни за преодоляването на това изпитание.
Какво включва академията?
1. Три последователни групови обучения (на които можете да се включите дистанционно онлайн или присъствено на живо), които ще провеждаме регулярно цяло лято, на които ще дадем инструменти за:
-
Какво трябва да направим, за да запазим стабилността и мотивацията, и да не се отказваме да продаваме в трудна ситуация
-
Как да открием най-важната добавената стойност, която можем да дадем на клиентите ни
-
По кой начин, без финансова инвестиция, да засилим рекламата от уста на уста, която всички знаем, че е най-силният инструмент за реклама
-
Какво трябва да знаем и да можем да направим, за да се справим с негативните емоции – както лични, така и на клиентите
-
Как да изведем клиентите си от състоянието на страх, за да им помогнем по-лесно да взимат решения – знаете, че човек, който се притеснява, не винаги запазва логичността си, особено в ситуация на криза
-
Да разберем дали си заслужава да инвестира време и усилие, за да доведе до разбиране човека пред себе си, или е по-добре да продължи и намери друг, с който има по-голяма възможност за продажба
-
За да знаем как да „отключим“ истинската комуникация, дори и да не ни познават
-
Как да разберем истинската нужда, да създадем доверие в клиента и да добавим стойност с продукта или услугата, която предлагаме
-
Начини да се справим с над 100 от възможните възражения, които можем да получим по време на търговски преговори
-
Как да „затворим продажбата“, така че и ние, и клиента, да се се чувстваме печеливши
-
Как да следим резултатите и да предприемаме най-оптималните действия, за да вървим нагоре, да преодолеем кризата и дори да излезем победители (да, възможно е!)
Датите на обученията са както следва:
МОДУЛ 1: „Тайните на най-добрите търговци в света“ – 19ти юни, 14ти август
МОДУЛ 2: „Изкуството на преговорите и затварянето на сделки“ – 3ти юли, 2ри септември,
МОДУЛ 3: „6 точни формули за за успех и разрастване в бизнеса“ – 17ти юли, 18ти септември
Повече информация за всеки един модул може да видите ТУК
2. Тест за личностен потенциал и индивидуална консултация за постигане на оптимален резултат.
3. Проследяваща индивидуална коучинг сесия с продължителност 3 часа, на която ще упражняваме получените инструменти.
Обучител: Марк де Турк
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 1000 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно, както и на много фирми да се справят и излязат от финансовата криза 2008г.
*С цел двоен ефект академията „Продажби в криза“ ще се проведе на български и английски език
Стандартната цена на академията е 1900лв без ДДС.
НО! Понеже разбираме трудността на ситуацията, и виждайки неотложността да успеем да помогнем на максимално много хора, ви я предлагаме с почти 50% отстъпка – 1000лв без ДДС.
Кризата не е нито момент, нито извинение за бездействие! В трудни времена слабите рухват, а силните се издигат!
Изборът от кои ще си ти, е твой.
Ако искаш да си на печелившата страна – запиши се сега!
© 2020 Бизнес тренинги и обучения от IDEAs България – Консултиране, тренинги, обучения по мениджмънт, ефективна организация и стратегически продажби в криза.
*Уважаеми дами и господа моля имайте предвид, че при подаване на регистрационната форма за участие в семинарите, организирани от ИДЕАс България, ние разчитаме на Вашата коректност. Отказ от участие се приема до 10 дни преди обучението, в противен случай се заплаща 30% от таксата за семинара като логистични разходи.
**Уведомяваме Ви, че при подаване на регистрационната форма за академия „Продажби в криза“ системата автоматично Ви регистрира за получаване на нашия бюлетин.
*** Повече информация за това как съхраняваме и обработваме Вашите лични данни можете да видите тук: http://freeboss.bg/gdpr/