Сливания и придобивания …. чувате го всеки ден особено банки и застрахователни компании са мишените днес. През този период на промяна хората се чувстват несигурни, започват слухове, завист, дали ще си загубят работата, новите колеги не се доверяват.
Докато висшият мениджмънт по очевидни стратегически причини не може прозрачно да съобщава промените си на всички нива. Важно е да се поддържа високо разбиране между хората, за да се запази единството и нивото на ефективност и производителност.
Финансовият отдел на Дженерали-Виктория беше изправен пред това предизвикателство на сливане и като част от управлението на промените Марк Де Турк беше поканен за обучител на семинара за комуникация в предизвикателна и променяща се среда.
Марк подчерта разбирането между хората и техните 3 елемента (афинитет, реалност и комуникация, основани на произведенията на Л. Рон Хъбард). По забавен и динамичен начин той даде на участниците инструменти за по-доброто разбиране в нова предизвикателна среда.
Резултатите ще бъдат видими след няколко месеца.
More info on our solutions: click here
Tags: change management, communication, insurance, Marc De Turck, merger, seminars, understanding, Дженерали, комуникация, Марк Де Турк, мениджмънт, разбиране в екип, сливания и придобивания, управление на промените